понеделник, 2 ноември 2015 г.
Понеделник сутрин, около десет и половина. Зареден предварително с търпение, с готова написана вносна бележка и точни пари, влизам в сградата на банка ДСК, за да внеса един наем по сметка на клиент. Чакат около двадесет и няколко човека. Вземам си номерче и от него разбирам, че за моята услуга, преди мен има точно седемнадесет души. Сядам и чакам.
За шестнадесетте минути вътре видях, че работи само една каса на първия етаж(на втория николко - връщаха хората), че девойката зад това единствено работещо гише е явно нова, защото през две минути идваше друга колежка да я наблюдава и да ѝ обяснява кое-как, и видях да бъде обслужен само един клиент. Един-единствен. През това време влязоха още петима, трима от тях си тръгнаха при вида на опашката, двама си взеха номерче и зачакаха с нас. Когато след тези петнадесет минути дойде ред да извикат следващия клиент, реших, че може би ще е по-бързо, ако отида до другия им клон, който е на по-малко от километър.
Отивам. Сграда с размерите на прогимназия. Мястото за чакащите клиенти е три на три метра, с поставени единадесет стола, всичките заети. Плюс двама правостоящи. Тук няма номерца. Питам кой е последен и се нареждам да чакам. И тук служители не се виждат. Работи само една каса. Младо момиче, което бавно и спокойно обработва документите - все пак работи с пари, нали? Е, чат-пат телефона ѝ звъни и то работи, говорейки по него, чат-пат се налага да става да отваря врата на колеги, връщащи се от някъде или на момчетата от инкасото, но... какво да се прави. Нали поне работи, а не се обучава. А и хората тук са по-малко - значи ще чакам по-малко.
След мен хора не спират да влизат. Някои си тръгват, други явно нямат избор и остават да чакат. Стана си задушевна обстановката. След около двадесет и пет минути отнякъде се появи служител, "охрана", както той сам се определи, разпечата на един лист А4 едно "работно време" и отиде и го залепи на вратата. От него(от листа) разбрахме, че ТОЗИ КЛОН вече има обедна почивка и тя, почивката, започва след половин час. Който реши, да чака - не е като да го няма черно на бяло вече, нали?
И ще ми пишат навсякъде "УВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ" - лицемери.
И понеже съм спокоен човек и се старая да гледам на нещата позитивно, търсейки доброто във всяка ситуация, на хората, организирали работата в банка "ДСК" по този начин, искам да кажа едно весело и жизнерадостно
ДА ВИ ГО НАЧУКАМ!
С поздрав. Много по-здрав!
За шестнадесетте минути вътре видях, че работи само една каса на първия етаж(на втория николко - връщаха хората), че девойката зад това единствено работещо гише е явно нова, защото през две минути идваше друга колежка да я наблюдава и да ѝ обяснява кое-как, и видях да бъде обслужен само един клиент. Един-единствен. През това време влязоха още петима, трима от тях си тръгнаха при вида на опашката, двама си взеха номерче и зачакаха с нас. Когато след тези петнадесет минути дойде ред да извикат следващия клиент, реших, че може би ще е по-бързо, ако отида до другия им клон, който е на по-малко от километър.
Отивам. Сграда с размерите на прогимназия. Мястото за чакащите клиенти е три на три метра, с поставени единадесет стола, всичките заети. Плюс двама правостоящи. Тук няма номерца. Питам кой е последен и се нареждам да чакам. И тук служители не се виждат. Работи само една каса. Младо момиче, което бавно и спокойно обработва документите - все пак работи с пари, нали? Е, чат-пат телефона ѝ звъни и то работи, говорейки по него, чат-пат се налага да става да отваря врата на колеги, връщащи се от някъде или на момчетата от инкасото, но... какво да се прави. Нали поне работи, а не се обучава. А и хората тук са по-малко - значи ще чакам по-малко.
След мен хора не спират да влизат. Някои си тръгват, други явно нямат избор и остават да чакат. Стана си задушевна обстановката. След около двадесет и пет минути отнякъде се появи служител, "охрана", както той сам се определи, разпечата на един лист А4 едно "работно време" и отиде и го залепи на вратата. От него(от листа) разбрахме, че ТОЗИ КЛОН вече има обедна почивка и тя, почивката, започва след половин час. Който реши, да чака - не е като да го няма черно на бяло вече, нали?
И ще ми пишат навсякъде "УВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ" - лицемери.
И понеже съм спокоен човек и се старая да гледам на нещата позитивно, търсейки доброто във всяка ситуация, на хората, организирали работата в банка "ДСК" по този начин, искам да кажа едно весело и жизнерадостно
ДА ВИ ГО НАЧУКАМ!
С поздрав. Много по-здрав!
Напълно съм съгласен!
Хаха, какви гадняри са само...