сряда, 3 декември 2008 г.

#17 БРМ Аварийна



Поради възникнали трудности
временно е преустановен достъпът да форума БРМ.
Моля, използвай тези тема ако възникне
спешна и неотложна нужда(голяма или малка)
да се свържете с някой от форума
или просто да ни кажете нещо.
Вече ми липсвате.
  1. Здравей! Всъщност не зная кой е насреща, но бих искала да зная каква е причината форумът така внезапно да изчезне! Естествено може и на имейл! Не, че нещо кой знае какво е станало, но аз бих искала да си обясня нещата по някакъв начин! Или някой да ми ги обясни на разбираем език! Но цялата тази работа си ми остава като обица на ухото!

    Ася

  2. Ами, Ася, относно причината, и аз знам толкова, колкото и ти - нищо. Балби беше изключително кратък и лаконичен - "Това е положението за сега!"
    Не посмях да дълбая повече. Ако има за казване, ще каже. Съжалявам.
    Тази тема е нещо като табло за бележки, докато форума го няма.
    Поздрави.

  3. Благодаря!

  4. Морт, малко...даже доста ми е объркано! Направо ми се срина настроението яко! Местенцето ми липсва много и всички, които бяхте там! Никой ли друг не е наминал през теб още?
    Поздрави.
    Съни...вече не толкова слънчева :))

  5. Само Ася. Ти си втората.
    Поне пет пъти на ден минавам през линка по навик и с мноооого надежда, че е било дребен бъг и вече всичко е наред. Ама, нейсе!

  6. Ася и Съни са едно и също лице, Морт! С една дума това съм си аз! Колко тъпо звучи в крайна сметка, но се почувствах глупаво от цялата работа! Днес мина ли оттам?

  7. Ами, вече ще знам. Здравей Ася!
    Сега се прибирам, да, вече минах от там.
    Слава Богу!

Публикуване на коментар