петък, 30 октомври 2009 г.

#56 Дрън-дрън

Добро утро, банда!

Тази сутрин Хитрата сврака ме върна към едни маалко поотминали времена, когато Фафлите бяха по ШЕСТ стотинки, а баничките по ДВАДЕСЕТ И ШЕСТ. Хубави времена бяха...но да не се отплесваме.
Време е за събуждане:

В най-скоро време ще съм "на линия" с последните новини от яз.Кърджали, предстоящия концерт на W.A.S.P. и плановете за зимните месеци, които(както знаете) също имат недели. Вашите, нашите и техните познати да се чувстват поздравени, а за останалите - ето актуална информация за метеорологичната обстановка на едно място:
Вятър - умерен, до силен. Посоката е без значение, понеже лодката се клати от вълните.
Дъжд - студен, леко горчив на вкус, със средна за периода интензивност. Неприятен, но не пречи.
Температура на въздуха - 6С
Температура на водата - 16.1С
Край на съобщението!
  1. Като каза "шест градуса" развали романтиката :))
    Добре дошъл отново :)

  2. Добре заварил, благодаря.
    Ако шесте градуса те смущават, нека уточня - вече са четири. Малко, но от сърце.
    Би било идеално за риба, ако вятърът намалее немножко. Направо съм тръгнАл...

  3. знам за какво говориш, била съм зимата в морето за риба ;) предполагам, че в не-морето е малко по-добре...
    ще ми е приятно да се видим на концерта на WASP :) ако искаш, може да ми мейл-неш да се разберем.

  4. Всъщност, ако изключим вятъра, на останалите фактори от метеообстановката много-много не им обръщаме внимание. Особено ако имаме шофьор за връщането. :)

    Да, ще ти пиша във вторника кога тръгваме. Но те предупреждавам - хич не съм за гледане.И аз самият избягвам да се гледам. Дори като се бръсна. :)

  5. Подсмрък..
    От температурата на въздуха и силата на вятъра, не от друго си подсмърчам.. ...

  6. Внимавай само да не кихнеш, че знаеш едното "Наздраве!" до къде може да НИ доведе...
    :)

  7. Привет и от мен!
    Липсваше, да знаеш! ;)
    Завидях за язовирстването! :)

  8. Привет, привет!
    Липсвал??? Поласкан се чувствам. Да ти кажа, чувството не е никак неприятно. :)
    Вярно е, че напоследък хич ме няма. но ще се поправя.
    А относно другия термин - абсолютно точно си го нацелила. При липсата на уловен сом за целия сезон, "риболовстване"-то отпада автоматично. :)

Публикуване на коментар